Administration, Rollout, 1st. Level Support, 2nd. Level Support, 3rd. Level Support, MS Office, Lotus Notes, Windows7, Linux, Ticketsysteme, ServiceNow, Datenbank, Cisco; Netzwerk, Lan, Installation, Konfiguration, SCCM, Sophos, Scrips, VBS, Hardware, Software, Remote, VMWare,
Freelancerdetails
akademischer Grad | keine Angabe |
Verfügbar ab | ab 25.01.2016 |
Verfügbarkeit vor Ort: | Home Office |
Interesse an Festanstellung | Nein |
Bietet Schulungsleistungen an | Nein |
Vorstellung
Profil
Administration, Rollout, 1st. Level Support, 2nd. Level Support, 3rd. Level Support, MS Office, Lotus Notes, Windows7, Linux, Ticketsysteme, ServiceNow, Datenbank, Cisco; Netzwerk, Lan, Installation, Konfiguration, SCCM, Sophos, Scrips, VBS, Hardware, Software, Remote, VMWare,
Sprachkenntnisse
Branchenspezifische Kenntnisse
Kenntnisse & Fähigkeiten